NuFFnANg

Thursday, April 1, 2010

Lavendar Dan Rakan Rakan

Ni Ayam Yokohama Red yang aku baru beli.1 jantan 2 betina.Baka Asli kalu buka buku baka jenis ni memang ada.Harganya Jangan tanya le Boleh tahan le mahal.Aku nak beli pun tergaru kepala.By the terima kasih kepada yang menjual pada aku.Tak pun pernah terpikir nak beli ayam exotic jenis ni.Kira Rezeki le tu.Skg ni aku simpan di Rumah Pak Cik Aku di Jeram Kuala Selangor.Kiranya tempat projek baru aku buat semantara le.Kat situ Aku bela Ayam Belanda kat sini aku ada letak gambar anak ayam yang aku beli hari tu.Beli 50 ekor dah mati 15 ekor.Lavendar dan Pearl Ayam Mutiara pun aku ada..hehehe baru le belinya pun..sepasang je dapat dari Shah Alam Adik yang jula kat aku tu baru umur 14 tahun je....heheheh dah pandai berurus niaga.Tu pun jenuh juga le aku mintak tawar kat dia










Anak Ayam Belanda aku yang dah besar.Masa aku ambil gambar tu ada 8 ekor..skg ni dah tinggal 4 ekor je yang besar yang 4 lagi dah kena beli dik lkawan dari Pekan Pahang







Yang niBaru umur dalam 3 minggu yg jenis ni le ada yang mati..beberapa ekor juga le...









Ini le yang aku beli hari tu









Lanvendar Aku
Pearl yang aku beli.....bukan apa nak tambah collection.tadi beli
anak lavendar tapi x sempat ambil gambar..esok nak hantar ke Jeram.Esok le aku a,bil gamba besar umur 2 bulan ..ada ehehhee
Ni anak lavendar yang aku beli hari tu..hehehhehe dah
2 bulan pun
heee

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.