NuFFnANg

Saturday, March 21, 2009

Penghuni Baru di reban Ayam Kami

Alhamdullilah..aku bersyukur sangat pada Allah swt diatas Limpah Rahmatnya keatas Usha Project Ternakan Ayam Kampung Kami.Didalam Kesukaran dan kepayahan mencari Ayam Kampung Di sekitar Gua Musang Kelantan pada 2/3 minggu lepas kerana kehabisan stock akhirnya berjaya juga Pak cik Mohamad Nor mencari beberapa Rakan baru utk diTempatkan didalam Reban Ayam Kami...Mengikut kata Pak Cik Mohamad Nor adalah 30 ke 40 ekor kesemuanya(terima kasih Pok Cik.... Usaha dan Semangat Mu tetap Kami Kenang hingga akhir hayat Kami Insyallah)Aku dan Nazri anaknya rasa gembira sangat2 walaupun dari jauh kami hanya melihat gambar je..seronok tak terkira...(Korang yg tengok ayam depan mata mesti lagi seronokan)Gambar ni aku baru je dapt email dari Malaysia....tak sabar2 terus aku Upload kat blog ni..Nak share dengan Korang semua...Seronoknya tak terhingga ..Jom kita sama2 lihat Ayam kampung aku yg baru ni....
Tadi Nazri call Ayah dia..kami dapat tau Ayam2 ni dah mula di Lepaskan...Free range le tu...So nak kena le tambah Pukat utk elakan dia terbang...Nasib baik juga harga pukat tu tak mahal sangat







Tengok le si Bapak Tu Bukan main suka dapat banyak si Dara jelita..hehhehe








Kalu korang perhatikan betul2 nampak si Bapak sabung duduk dlam kurungan..Mesti nakal tu..Tu le nakal lagi kan dan kena kurung....









No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.